Субота, 15.12.2018, 07:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Їжівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рада школи

                            РАДА ШКОЛИ :

ГОЛОВА РАДИ : Піцул Надія Дечибалівна – директор школи

1. Від батьківської громади:

    1.1.  Скрипа    Лариса Миколаївна 

1.2.  Мартинеску Родіка Георгіївна 

  1.3.  Влад Олена Василівна 

   1.4.  Влад Микола Васильович 

   1.5.  Лящук Леонід Леонович 

  1.6.  Мущак Лариса  Георгіївна 

  1.7.  Грижинко Михайло Георгійович 

   
2. Від вчителів:
    2.1.  Піцул Марія Василівна
    2.2.  Боднарюк Марина Василівна
    2.3.  Коваль Віра Георгіївна
   
2.4.Лупашку Світлана Василівна 2.5.  Скрипа Лариса Миколаївна
   
2.6.Пинзару Марія Іванівна

    3. Від учнівського колективу:

  

Протокол № 1

засідання Ради
Їжівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
від
01.09.2017 року

Присутні : 18 вчителів школи

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

  1. Звіт директора школи перед колективом школи «Про підсумки роботи в минулому навчальному році та ознайомлення зі завданнями щодо поліпшення якості освіти школярів у 2017/2018н.р.

2. Затвердження плану роботи ради школи на 2017/2018н.р.

3. Затвердження режиму роботи навчального закладу .

По – першому питанню виступила директор школи перед колективом школи з доповіддю «Про підсумки роботи в минулому навчальному році та ознайомлення зі завданнями щодо поліпшення якості освіти школярів 2017/2018 н.р.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.
Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи Марією Василівною використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів . Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.
Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Іжівською школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

 

По – другому питанню виступила директор школи , яка ознайомила педагогічний колектив із планом роботи ради школи на 2017/2018н.р. та умовами реалізації проблеми школи згідно перспективного планування на 2016-2021 н.р.

РІШЕННЯ:

  1. Затверджено річний план роботи школи на 2017/2018 н..р.
  2. Затверджено заходи щодо поліпшення якості освіти школярів у 2017/2018 н.р.

Третє питання , обговорено режим роботи школи на 2017/2018 н.р. ознайомлено педагогічний та технічний персонал із внутрішньо шкільним розпорядком дня .

РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ НА ТИЖДЕНЬ

на 2017/2018н.р.

1.Встановити такий час початку робочого дня для нижчезазначених категорій працівників школи :

- чергового техпрацівника -7.30

- чергового адміністратора школи – 8.00

- чергового вчителя – 8.00

- педагогічних працівників ,які мають перші уроки – 8.15

- кухпрацівників - 7.30

  1. Визначити час завершення робочого дня ( з 30-хвилинною обідньою перервою) :

- для обслуговуючого персоналу – 16.00

- для чергового техпрацівника -19.00

3. Встановити чергових адміністраторів школи за такими днями тижня :

ПОНЕДІЛОК

Піцул Н.Д.

ВІВТОРОК

Піцул М.В.

СЕРЕДА

Фрунза Т.А.

ЧЕТВЕР

Піцул Н.Д.

П’ЯТНИЦЯ

Піцул М.В.

РІШЕННЯ:

  1. Затвердження режиму роботи навчального закладу на 2017/2018н.р.

Голова ради школи : / Н.Д. Піцул /

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz